^Do góry
Get Adobe Flash player

Uroczyste zakończenie roku szkolnego

Dnia 19 czerwca 2019 r. uroczyste zakończenie roku szkolnego 2018/2019. Rozpoczynamy Mszą Świętą w kościele parafialnym w Nowym Łupkowie o godzinie 8:00. Następnie o godzinie 9:00 spotkanie na sali gimnastycznej w szkole.

Wrocław 2019

W dniach 10 - 12 czerwca wybraliśmy się na wycieczkę tym razem do Wrocławia.Po długiej podróży dotarliśmy na rynek wrocławski, gdzie zaczęliśmy przygodę od poszukiwań krasnali . Było ich bardzo wiele, a pan przewodnik opowiedział nam ich historię. Po owocnych poszukiwaniach udaliśmy się do punktu noclegowego w Oławie. Tam po rozmieszczeniu w pokojach, zjedliśmy obiadokolację i udaliśmy się na odpoczynek, tz. opiekunowie, bo dzieci w momencie odzyskały werwę i chęć do odkrywania nowego miejsca. Kolejnego dnia obudziło nas wspaniałe słońce. Tym razem czekał na nas Most Tumski, Panorama Racławicka i przepiękny Ogród Japoński, ale to nie wszystkie wrażenia tego dnia. W kolejnej części dotarliśmy do ogrodu zoologicznego, gdzie czekało na nas moc wrażeń i wiele ciekawych zwierząt. Po pozytywnym zmęczeniu spotkaniami z dzikimi zwierzętami w Oławie, gdzie czekała na nas pyszna obiadokolacja. Trzeci dzień wycieczki to świat kolejkowa i powrót do naszego pięknego regionu.

Piknik 2019

Było słoneczko, były dobre nastroje i najlepsza zabawa, a to wszytko na Pikniku Rodzinnym zorganizowanym przez naszą szkołę. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Wszystkim zaangażowanym w uatrakcyjnienie tego dnia bardzo serdecznie dziękuję,a szczególnie OSP z Nowego Łupkowa, OSP z Rzepedzi oraz Gminnemu Ośrodkowi Kultury z Komańczy,a w tym panu Adamowi Witkowskiemu ale także panu Rafałowi Adamiakowi leśniczemu Nadleśnictwa Komańcza. Dziękuję również sponsorom - Nadleśnictwu Komańcza, Nadleśnictwu Stuposiany, ZK z Nowego Łupkowa oraz Podkarpackiemu Bankowi Spółdzielczemu w Sanoku.

Wyjazd do sali zabaw Sokoliki

W dniu dzisiejszym odbyła się wycieczka do Sali Zabaw Sokoliki w Sanoku. Wyjazd został zainicjowamy z dedykacją dla wszystkich mam oraz ich dzieci. Serdecznie dziękuję za wspólną zabawę i miłą atmosferę. Ewa Sobol.

Pogadanka z policjantem na temat bezpieczeństwa

Wczoraj, tj. 21 maja w naszej szkole odbyło się spotkanie z Panem policjantem sierż. szt. Kamilem Trzcinieckim z Posterunku Policji w Komańczy. Celem spotkania była rozmowa na temat szeroko rozumianego bezpieczeństwa w szkole i poza nią. Prowadzący pogadankę uświadomił uczniom, że mają prawo czuć się bezpiecznie w każdym miejscu. Zwrócił uwagę również na to, że na co dzień mogą liczyć na pomoc ludzi i organizacji, które są do tego powołane. Zajęcia z przedstawicielem Policji są jednymi z wielu działań realizowanych w celu zapewnienia uczniom bezpieczeństwa w szkole a także, przede wszystkim, poza nią.

Mamy powody do dumy gdyż nasz uczeń Maciej Paduch został wyróżniony w IX Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym dla dzieci pod patronatem honorowym Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi pana Jana Krzysztofa Ardanowskiego pod hasłem "Bezpiecznie na wsi: maszyna pracuje a dziecko obserwuje" organizowanym przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Wielkie gratulacje dla Macieja i podziękowania dla Pana Wójta Romana Bzdyka za ufundowaną nagrodę.

Akademia z okazji 228 rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja

7 maja uroczystą akademią uczciliśmy 228 rocznicę Uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Akademia została przygotowana przez uczniów klasy VI, VII i VIII. Przedstawiony został krótki montaż słowno-muzyczny. Uroczystość rozpoczęto od odśpiewania wszystkich zwrotek hymnu polskiego. Uczniowie recytowali wiersze związane z dniem 3 Maja. Akademia była również okazją do uczczenia 15 rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej, uczniowie wysłuchali „Ody do radości”, oficjalnego hymnu Wspólnoty. Klamrą spinającą całość stała się pieśń „Idzie żołnierz” w wykonaniu uczennic klasy VIII. Uczniowie zostali nagrodzeni brawami za piękną lekcję odsłaniającą ważne wydarzenia znajdujące się na kartach historii naszej Ojczyzny.

Pieszy Rajd 2019

26 kwietnia uczniowie starszych klas naszej szkoły wraz z opiekunami Panią Ewą Sobol oraz Panem Marcinem Sałaciakiem wybrali się zdobyć górę Jasło(1153 m n.p.m). Góra ta, stanowi najwyższą kulminację pasma ciągnącego się od Okrąglika w paśmie granicznym na północny zachód,w kierunku Cisnej.

Podkategorie

Contribute!
Copyright © 2013. Szkoła Nowy Łupków Rights Reserved.